środa, 5 marca 2014

[610]Kolczyki babeczki z różą-18

Z racji tego, że skończyła mi się większość podstawowych kolorów modeliny, z których tworzę ciastka, wafelki i inne bajery w tym odcieniu, przy okazji ostatniego lepienia zrobiłam trochę kolorowych podstaw babeczek. Kiedyś nie udawało mi się zrobić dwóch jednakowych babeczek z bitą śmietaną, zawsze na którejś z nich lądowała większa porcja kremu... poćwiczyłam tym razem i w końcu z efektu jestem zadowolona:)



wysokość samej babeczki: ok.3cm
długość całkowita kolczyka: 4cm

4 komentarze:

  1. Jakie śliczne ; D Masz talent do takich rzeczy ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku , jakie świetne rzeczy tworzysz, jestem zachwycona. Gratuluję Ci talentu ;)
    + obserwuję
    Zapraszam do mnie ;)
    http://possible-lucky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszły przepysznie. Wspaniałe. Bardzo mi się podobają!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne są !! trening czyni mistrza ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)