wtorek, 9 września 2014

Jesteśmy już w nyskiej Fanaberii! :D

Jakiś czas temu pisałam Wam o zapowiadającej się nowej współpracy, tym razem z muffiniarnią "Fanaberia" w Nysie:D od kilku dni dostępnych jest tam kilkadziesiąt par kolczyków, sztyftów i bransoletek:) zapraszam serdecznie na coś słodkiego, pyszną kawę i... moje miniaturowe słodkości na ul. Wrocławską 20 :)




Takie pyszności tam serwują <3


Zaniosłam też sporą partię nowej biżu do sklepu "Kredens" w Głuchołazach, moje wyroby znikają tam jak świeże bułeczki:) ZAPRASZAM NA ZAKUPY! :D



10 komentarzy:

  1. To świetnie ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich smakowitych kolczyków to jeszcze nie widziałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie to wszystko piękne i urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwie się, że znikają jak świeże bułeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no noooo, pogratulować kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy Twoje wybory mozna kupic gdzies blisko Wrocka?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stacjonarnie na razie nie, można zamówić przez Internet ;)

      Usuń
  7. Ja mieszkam w Nysie ale jeszcze tam nie byłam-muszę tam pójść :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie dziękuje za zaproszenie ;D Pójdę na feriach

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)