poniedziałek, 1 września 2014

Niespodzianka od Klientki! :D

O tym, że mam najlepszych Czytelników i Klientów pod słońcem przekonywałam się już wielokrotnie... nie spodziewałam się, że ktoś sam z siebie, zupełnie bezinteresownie będzie pamiętał o naszej rocznicy Ślubu:) tak-to już za kilka dni, a w związku z tym naszym małym świętem dostałam prezent-niespodziankę od mojej Klientki-Pani Kasi:) w piątek zadzwoniła do mnie Mama, że przyszedł do mnie jakiś list, w różowej kopercie. Nadawcy na niej nie było, więc tym bardziej nie miałam zielonego pojęcia co to może być! Wyobraźcie sobie moje ogromne zaskoczenie i zdziwienie, kiedy z koperty wyciągnęłam tę oto śliczną karteczkę wraz z... uroczymi ręcznie wyszywanymi magnesikami!


Dostałam i dostaliśmy z Mężem kartkę z życzeniami z okazji 1 rocznicy naszego Ślubu, która już niedługo, bo w najbliższą niedzielę 7 września:) DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA za pamięć, przemiły gest, niespodziankę i życzenia! A kartka i prezenciki spodobały się bardzo wszystkim, którym się nią chwaliłam:D 


Pani Kasiu! tak jak pisałam w mailu, teraz i ja codziennie będę z uśmiechem myśleć o Pani, moje słodkie nowe magnesy na lodówce będą mi o Pani przypominały:) DZIĘKUJĘ!

PS. ta żółta "nakładka" na brzegu kartki to również magnes-zakładka do książki, która elegancko komponuje się z moim różowym notesem:D

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)