wtorek, 14 października 2014

[731]Kolczyki malinki-20

Maliny to chyba jedne z niewielu owoców, przed ulepieniem których dłuuuugo się wzbraniałam:) najpierw musiałam się zmotywować w końcu żeby zrobić maliny do obudowy na telefon na zamówienie Klientki z motywem miodu i malin, potem powstawały już kolejne, aż w końcu przyszedł czas i na kolczyki :D w planach jest też brelok, ale póki co nie mam czasu na nic poza tworzeniem mnóstwa biżu do zamówień:)


wyglądają niepozornie, ale musiałam "ukulać" do nich kilkadziesiąt malutkich, czerwoniutkich kuleczek:P


wysokość malin: ok.2,5cm
długość całkowita kolczyka: 4,5cm

7 komentarzy:

  1. kursor myszki mnie rozwalił ;p heheh, nie widziałam takiego jeszcze ;) Kolczyki świetne, jakbym miała jakąś małą księżniczkę w domu to bym jej sprezentowała ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie soczyste kolczyki, no no no. I tym sposobem żałuję, ze sezon juz sie skonczyl :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)