piątek, 10 kwietnia 2015

Moja firmowa Nutella :D

Życie mojej firmy w ostatnim czasie nabrało rozpędu... udało mi się nawiązać kilka ciekawych współpracy, dzięki czemu poza rynkiem europejskim moje wyroby regularnie już trafiają też na inne kontynenty, np. do Australii czy USA:D mam pełne ręce roboty, ale uwielbiam taki kołowrotek! staram się odłożyć tworzone po nocach dodatkowe egzemplarze biżuterii aby móc w końcu pojechać z dostawą do nyskiej Fanaberii i naszego głuchołaskiego Kredensu, ale co zrobię coś "na zapas", zaraz znajduje to nowego nabywcę w Internecie... zostawiam Wam fotkę firmowego słoika mojej ukochanej Nutelli, bez której ja-słodyczomaniak nie umiem się obejść:D


Mam trochę nowych rzeczy do pokazania, wrzucę je jak tylko złapię dobre oświetlenie i chwilę czasu na obróbkę zdjęć:) miłego wieczoru Kochani!

14 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy tworzysz :) Bardzo podoba mi się to zdjęcie, a szczególnie ten wielki herbatnik. Czyżbyś mieszkała w okolicach Nysy? :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja siostra mieszka w Starym Lesie, a ja w Krapkowicach. Tak więc opolskie pozdrawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no proszę jaki ten świat mały:) ze Starym Lasem kilka lat temu dość mocno związana była moja Mama, więc i ja tam bywałam dość często, ostatnimi czasy jestem przejazdem rowerem z Mężem:)

      Usuń
    2. Faktycznie mały ten świat :)

      Usuń
  3. I masz swoją imienną! Bardzo dobrze :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nutella? Bransoletka? O mój boże to chyba najsłodsze połączenie wszech czasów :D Można odkręcać słoiczek? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wersja dla tych, co na diecie-słoiczek jest zamknięty raz na zawsze, nie do otworzenia:D

      Usuń
  5. Ale fajne :))

    http://www.julinkowo.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo smaczna biżuteria! :D Gratuluję talentu i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)