czwartek, 7 listopada 2013

[551]Kolczyki kryształowe kropelki-50

To jeden z moich ulubionych kształtów kryształu:) smukłe, o pięknym szlifie, delikatne, rozmiar-w sam raz, jeden jedyny i uniwersalny... :) kolor? pięknie mieniący się, w zależności od kąta padania światła... tym razem w formie kolczyków-sztyftów, te już zaklepane dla mojego stałego Klienta, jeśli ktoś chętny na takie-proszę pisać:)


długość całkowita: ok.4,5cm
wysokość kryształu: 24mm

A do tych kolczyków będzie pasowała również bransoletka, którą pokazywałam Wam przy okazji innego kompletu, w tym samym kolorze:


14 komentarzy:

  1. Śliczne! Kojarzą mi się z łzami smoka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolczyki a ta bransoletka świetnie pasuje do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka śliczna. Jednak chyba bardziej lubię twoje modelinowe dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna biżuteria! Twojego bloga odkryłam niedawno, ale przejrzałam twoje prace i szybo doszłam do wniosku, że są cudowne!

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalijko przecudną biżuterię tworzysz :)
    Zaglądam do Ciebie regularnie i każda Twoja praca jest cudna :)
    Zapraszam do mnie
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jak Ty to robisz? ta biżuteria jest perfekcyjna!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie w moim typie, no ale ładne nawet :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się, są delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Eleganckie;)) Baardzo mi się podobają...;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooo, ale cudownie! Baaardzo mi się podobają, to zdecydowanie moje kolory :)

    P.S. Wpadnij na rozdanie: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)