wtorek, 12 sierpnia 2014

[700]Etui na telefon z owocami-50

Były takie słuchawki, owocowy motyw pojawiał się też na lusterku, którego nie zdążyłam obfocić i oczywiście w biżu... na zamówienie jednej z Klientek powstała owocowa obudowa na telefon ;)


PS.1 Przypominam, że prezentowane na blogu obudowy mają na celu pokazanie możliwych kompozycji i sposobów zdobienia. Nie są one ograniczone do prezentowanych modeli telefonów-mogę takie samo zdobienie wykonać na dowolny model telefonu;)

PS.2 Jeżeli czytacie ten post to znaczy, że dodał się on automatycznie, ja smażę się na plaży tysiące kilometrów od domu, a blogiem i fanpejdżem zarządza moja Siorka:)

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)