wtorek, 23 grudnia 2014

Po świątecznym szale...

Ten sezon przedświąteczny w mojej firmie zaliczam do "wybitnych" z wielu względów... liczba zrealizowanych zamówień, sprzedanych produktów i godzin spędzonych za biurkiem do tej pory przyprawiają mnie o zawrót głowy. W ostatni dzień zarwałam całą noc, nie spałam w ogóle, a potem gnaliśmy z Krzychem ponad 70km do głównego urzędu pocztowego w województwie żeby wszystkie paczki nadać tak, aby zdążyły być doręczone przed Wigilią... z przygodami bo z przygodami, ale paczki w końcu zostały nadane w samym Opolu... na nic się to zdało, mimo zapewnień ze strony pracowników PP że mogę być o przesyłki spokojna i nadać je bez obaw wtedy i wtedy... większość zamówień została już doręczona, kilka paczek jednak według statusu ciągle jeszcze gdzieś krąży...

W okresie przedświątecznym moją pracownię opuściło łącznie ponad 550 różnych produktów, wysyłanych w kilkudziesięciu paczkach tygodniowo...



Sterta kopert do wysyłki w ostatnim dniu rosła z godziny na godzinę:)


A kiedy zabrakło już miejsca w warsztacie układałam wszystko na stole w pokoju gościnnym:)


Ja powoli regeneruję siły, mój kręgosłup i nadgarstki jeszcze tylko dają się we znaki, mam nadzieję, że każdy mimo wszystko dostanie na czas swoje słodkości:)

8 komentarzy:

  1. Podziwiam Ciebie za twój trud i pracę, którą w to wkładasz! Widać, że robisz to wszystko z sercem, a dowodem na to będą te wszystkie zdjęcia, no i oczywiście blog :D

    W związku, że już do Ciebie piszę, chcę skorzystać z okazji i Życzyć Wam (Tobie i Krzychowi) rodzinnych, ciepłych i wspaniałych Świąt! Mam nadzieję, że odpoczniecie i zregenerujecie się na nowy rok :)
    Pozdrawiam z Warszawy, Marysia

    OdpowiedzUsuń
  2. to teraz zasłużenie odpoczywaj kochana! wesołych świąt ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. wesolych swiat Natajko! :):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne rzeczy robisz, ja bym tyle nie mogła, nawet piecząc pierniczki to mnie strasznie kręgosłup bolał
    Wesołych Świąt
    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne obudowy :3 Masz może na Xpierie T?
    PS: Zapraszam www.srebrna-szkatulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko! podziwiam :D

    wesołych świąt i wielu cudownych chwil :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. merry christmas dear Natalia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)